external image

Casino Extreme refuses to pay me my winnings

Joined
Apr 26, 2021
Hello. Extreme casino refuses to pay me my honestly won winnings. I played a no deposit bonus for new players at this casino and ended up winning 100 euro. I sent my passport and a selfie with my passport for verification. Then I had a problem.

Yahoo blocked my mail after I started sending documents to this casino. I went to the online chat this casino and asked ,can I somehow link a new mail to my casino account. The specialist replied in the chat that I could do this and asked to send a selfie with a passport and a piece of paper with the name of the casino and the current date on it. I created a new mail for myself on another service and fulfilled their requirements.

The casino then asked me for another document and a selfie with it. I have fulfilled these requirements as well. After that, the casino began to write some kind of nonsense that I had not a Finnish, but a Russian IP address. I began to object to them about this. I checked my IP on many services, which clearly showed that I have a Finnish IP address and I sent them screenshots of these checks. After that, the casino stopped writing to me about this.

But the casino wrote to me that they would change my email, but cancel the winnings. After that, I was shocked. I asked the reason and they replied that my attempt to change the mail allegedly means that I indicated false data when registering. But I don't think so. After all, when registering, I indicated everything correctly and confirmed this data with documents. And I didn’t change my mail if it hadn’t been for an incomprehensible blocking from the side of the yahoo service. This is not my fault, and I explained this in my correspondence with the casino, but they refused to enter my position and understand my situation. After that, I was even more shocked.

This casino is clearly looking for many reasons not to pay me my fair winnings, so I am not advising anyone to play here.

Bryan wrote a full review of this casino right here.
 
Last edited by a moderator:
Have you contacted their representative here at Casinomeister? They are @Casino Extreme . This should be your first step toward getting this resolved.

Regards,
Max Drayman
Player Arbitration (PAB) Manager, sussexmskpartnershipeast.com
 
I wrote to the contact you indicated, but no one has answered me for a past week
Ok, well, obviously not cool on their part. I'll PM them to drop by here to deal with your issue.

If they don't contact you within the next 24 hours then feel free to file a complaint with us here. Please don't skip the bit about reading the Player Arbitration Policies and Procedures.

Regards,
Max Drayman
Player Arbitration (PAB) Manager, sussexmskpartnershipeast.com
 


Hello sir.

There are a few reasons why we had to deduct your winnings. Once you sent selfie holding passport in order to verify your account, we have requested additional documents since required documents for account verification are front and back picture of your ID/Passport, utility bill in your name no older than 3 months and selfie holding ID.
Having that said, we have checked your account and noticed that your IP address matches Russia. However, we wanted to make an exception and verify your account, but you reported another issue with your email. Since this is against our Terms, we were not able to process your winnings. You registered from one email address, which means that you have to finish verification process using that email address. According to our Terms and Conditions: "You acknowledge that if any of the information that you provide to the Casino is untrue, your agreement with the Casino will be void, and you will be liable to the Casino for any damages and costs suffered as a result."
After that we were willing to verify your account, but winnings had to be voided.

We are sorry for any inconvenience caused. Those are terms we have to follow.
 
Its Monday @L&L-Jan, is it so bad start of week that you need to get drunk :D
Its serbian for good morning... :)

Zlatan used it before...



I'm not Serbian btw, but Jelena can confirm.
 
"You acknowledge that if any of the information that you provide to the Casino is untrue, your agreement with the Casino will be void, and you will be liable to the Casino for any damages and costs suffered as a result."

sounds like you're just being a bit shady. it doesn't make their email address untrue because they have a second one. theyve obviously had a problem with their email provider, and contacted your live chat to complete the verification from their secondary email. and since they started their verification on the email they gave you wouldnt that prove that they do own that email and it is "true"? i was under the impression that terms like that are to avoid players giving false names and addresses to have duplicate account/abuse bonus offers/avoid exlusions, not so casinos can withhold winnings after someone provides all verification theyve been asked for but have a problem out of their control
 
but you reported another issue with your email. Since this is against our Terms, we were not able to process your winnings. You registered from one email address, which means that you have to finish verification process using that email address. According to our Terms and Conditions: "You acknowledge that if any of the information that you provide to the Casino is untrue, your agreement with the Casino will be void, and you will be liable to the Casino for any damages and costs suffered as a result."
After that we were willing to verify your account, but winnings had to be voided.

Casino Extreme is getting way too comfortable with asking players so send in selfies holding up signs as of lately.
 
There must be more to this than meets the eye surely? Withholding winnings because an email changed? Was the new email already registered etc?

You'd think. This appears to be the situation in it's entirety. A slew of hoops for the player to jump through and in the end, the casino caught him on some absurd TOC technicality about wanting to change his email during "verification process". Most people have several email addresses, so Casino Extreme could understand the player's request and pay him the measly 100€ with the correct business mentality of the player possibly coming back and depositing in the future based off a good experience.

I've experienced this casino first hand and sympathize with the player because Casino Extreme can go to extreme measures to not pay out players.. besides having extremely low max cash-outs on freebies and having extremely tight slots.
 
FWIW a PAB from the OP has been received and is in progress.
 
Hi 88Hokk88,

I have to apologize first for keeping you wait.

The main problem was your IP address that didn't match your country and all according to the IP checker we were using. On top of it was you asking for an email change which raised further checks or not checks because it was a no deposit bonus used. In case of suspicions, we reserve the right to ask for further verification. The IP provider you have been using and the one that appears in Russia with our IP checker appears to be a Finland operator too and the person who did this part didn't know.

Not an excuse of course but it is what it is, could you please PM your reason for not being able to access your email and I will assist you further on this?

Apologies once again for any inconvenience caused and I am looking forward to hearing back from you.



KInd regards
Mikey
Casino Management
 

When I started sending you documents for verification, the Yahoo service blocked my email for some reason. Therefore, I wrote to your casino chat about changing your email and then I sent from new email the selfies you requested with passport and piece of paper. Regarding my IP, I also answered you and sent you screenshots of my IP checks, which clearly show that I have a Finnish IP
 
Hello 88Hokk88,

Thanks for replying, do you have anything from yahoo on what happened to your email? This is crucial because we have lots of cases when it comes to free bonus use.

If easier you can always PM me.

I am looking forward to hearing back from you.

Kind regards
Mikey
Casino Management
 
Surely if a PAB is ongoing, neither the rep nor the customer should be posting in the thread, nor should the rep be posting questions, which obviously the OP is going to respond to?
I get they are trying to help but once a PAB is submitted surely that should stop or it just undermines the process? @maxd
 
[email protected]
 
Surely if a PAB is ongoing, neither the rep nor the customer should be posting in the thread, nor should the rep be posting questions, which obviously the OP is going to respond to?
I get they are trying to help but once a PAB is submitted surely that should stop or it just undermines the process? @maxd
Quite so, thanks for the heads-up. Looking into it now ...
 
Hi 88Hokk88,

I have to apologize first for keeping you wait.

...
@Casino Extreme , FYI: once a PAB is in progress on a player's issue the issue should then remain a private conversation between you, us and the player. Please see Player Arbitration Policies and Procedures for details.

If there is some compelling reason to return to the forums with it then you need to ask the player's permission to do so because they've basically taken it to private arbitration and you are disrespecting that by posting publicly. Running it by us before proceeding would also be the right move, and appreciated.
 
How do I make all 3 forms to a smaller size I took picture of front n back of I'd took Pic of myself holding my ID it says fill to big
You can compress the files or reduce their resolution. If you open it in the photos app there should be an option to resize it. Try reducing the size by 4x so if it'd 3840x2160 resize it to 960x540.

Once you have sent those off they'll probably be verified the same day or the next. Anden Online are very good with getting the withdrawals paid to verified accounts
 
The same with me. They keep coming up with different fees to pay. I’ve paid them and still can’t get them to send me my winnings.i feel like an idiot.
 
The same with me. They keep coming up with different fees to pay. I’ve paid them and still can’t get them to send me my winnings.i feel like an idiot.
Is that CasinoExtreme EU or Casino Extreme US? I’m guessing US in which case you may want to have a look at this: CasinoExtremeUS is cheating players, not related to CasinoExtremeEU - Casinomeister Forum .

And this, on the larger subject of garbage casinos charging for “winnings”: Beware of casinos requesting large deposits to unlock or release player winnings - Casinomeister Forum .

- Max
 
Last edited:
Is that CasinoExtreme EU or Casino Extreme US? I’m guessing US in which case you may want to have a look at this: CasinoExtremeUS is cheating players, not related to CasinoExtremeEU - Casinomeister Forum .

And this, on the larger subject of garbage casinos charging for “winnings”: Beware of casinos requesting large deposits to unlock or release player winnings - Casinomeister Forum .

- Max
Yep will deffo be the fake us one.

The only dodgy thing Anden do is hamstring your withdrawal limits once they don't like you, so it'll take months to get a five figure win out
 
I open an account in this casino three days ago. It was the first time I've ever seen this Casino in my life. The new player bonus was $250 free chips to play with no deposit required. 50 times playthrough Max 50 dollar cash out. I did this and I attempted to cash $50 out they asked for verification. That's fine I sent what was required of me. 3 days of waiting and now they're trying to tell me that my money has been confiscated because I have multiple accounts. For one that is false as you cannot open more than one account with the same email in the same Casino. For two three days ago was the first time I've ever seen this casino but open an account. Bottom line this casino and many others like it cannot be trusted they don't expect players are going to get through any 50 times play through to be able to cash out and they use any excuse possible not to pay. It's funny that while I was waiting the deposit section has no problem with depositing money without verification whatsoever. This casino is an absolute scam and I would advise everyone to stay away from it and do not use your credit card information in here as day will steal from your bank or your credit card. All for a lousy $50 they have to make excuse why they can't pay me. This is absolutely disgusting.
 
Hello @richardthunder,

Hope that you are well and safe.

My name is Brian, and I represent Casino Extreme.
Could you please provide your username or email via private message so I can fully review your account and request?

Thank you in advance!

Kind Regards,
Brian Wilson
Casino Extreme Management
 
Hi my name is Deron, I am writing to Casino Extreme to get my winnings. This has happened 2 other times in the past but now I have had enough. I paid only $15 and played my playthru. Your site said I had $350.00 "REAL MONEY" . So i figured to withdraw only 75.00. Casino Extreme declined and said "you cannot withdraw anymore than $80.00. I have a declined e-mail that states that. Again they not only said declined but they also took it out of my account. Just like the other times they took it out of my account. I just found this forum. So can you help me? I keep winning and now I have 229.00 Real Money but i am afraid to withdraw anything due to the fact they not only decline the withdraw but they remove it entirely.

(Admin note: attachment deleted as it contains your account ID)
 
Last edited by a moderator:
Hi my name is Deron, I am writing to Casino Extreme to get my winnings. This has happened 2 other times in the past but now I have had enough. I paid only $15 and played my playthru. Your site said I had $350.00 "REAL MONEY" . So i figured to withdraw only 75.00. Casino Extreme declined and said "you cannot withdraw anymore than $80.00. I have a declined e-mail that states that. Again they not only said declined but they also took it out of my account. Just like the other times they took it out of my account. I just found this forum. So can you help me? I keep winning and now I have 229.00 Real Money but i am afraid to withdraw anything due to the fact they not only decline the withdraw but they remove it entirely.
Maybe the logic is that you still have 80 left in the balance.

Technically they should be removing the non cashable bonus from the rest of your balance but maybe dmthey do it differently when it's got a max cashout cap.

I would try withdrawing 80 minus whatever the initial non-cashable bonus was.

All I know on that site is if I did a no rules bonus and won 2k with an initial bonus of 200 then I would withdraw 1800 and they'd remove the 200
 
I have tried 3 different ways to withdrawl but each time Declined. I followed the rules. I dont get it. Their e-mail responced pretty much says it all.
Dear Deron,
We're sorry, but your BTC payout request of
$ 75.00 USD
for Account ID
******
has been declined.
Maximum cashout is $80

(Admin Note: Please don't add personal details in your posts. Your account ID has been removed)
 
Last edited by a moderator:
Hi,

Sorry to hear you are having issues.

Please contact the Casino Extreme Rep. They should be able to assist you.

Nate
 
I'll say once again. What was the bonus amount initially? Please try withdrawing without it (if it was 15 bonus, withdraw 65)
 
Hello everyone,

Hope that you all are well and safe.

I just want to confirm that the player has successfully withdraw his winnings. The max cash out was $80 and the bonus balance has already been removed.
Player also confirmed this with me through a private message.

Thank you all for your help! =)

Kind Regards,
Brian Wilson
Casino Extreme Management
 

Thank you for the feedback - Appreciated.

Nate
 


Write your reply...

Users who are viewing this thread

Accredited Casinos

Read about our rating system and how it's done.
Back
Top